Pandemiyi fırsata çevirdi, 2 milyon Euro ciro hedefliyor
Girişimci Eda Parlak, pandemi döneminde durumu fırsata çevirerek durumu daha da ağırlaştırdıklarını ve herkesin bol bol evlerinde vakit geçirmek zorunda kaldığını söyledi. “Bu süreçte herkes mutfaklarını yenilemeye çalışırken inşaat firmaları da projelerinde mutfakları ön plana çıkarmaya başladı.
“Büyüyen hazır mutfak sektörü ve araştırmalarım sonucunda geçen yıl Nobel Küchen’i kurduk” dedi. İki ortağının hazır mutfak markası Nobilia’nın Almanya’daki birçok satış mağazasını yönettiğini belirten Eda Parlak, Nobilia’nın dünyada 90 ülkeye ihracat yaptığını ve 10 bin bayisinin bulunduğunu söyledi.
Almanya’daki fabrikaları ile 600 bin metrekarelik 3 ayrı hat ile günde 5.500 mutfak ürettiklerini belirten Parlak, “Yani 35 dakikada 90 mutfak üretiliyor. Mutfakların dışında banyo ve mobilya üretimi de bulunmaktadır. “Nobilia’nın ciddi bir üretim gücü var” dedi.
marmara, ege, akdeniz destinasyonu
Nobel Küchen ile pazara yeni girdiklerini anlatan Eda Parlak, çok yeni bir firma olmalarına rağmen sektöre hızlı bir giriş yaptıklarını ifade etti. Parlak, “Lüks segmentteki önemli konut projelerinin mutfak işlerini ve villa işlerini yürütüyoruz. Markamızı zaten üst orta ve üst segment olarak konumlandırdık.
Amacımız mutfak sektörünün hızla büyüdüğü Marmara, Ege ve Akdeniz bölgelerinde faaliyet göstermektir. “2024 yılında İstanbul Etiler, Muğla, Antalya, Ankara, Gaziantep ve İzmir’i hedefliyoruz” dedi. Parlak, kuruldukları günden bu yana 450 bin euro ciro elde ettiklerini, bundan sonraki dönemde ise 2 milyon euro ciro yapmayı hedeflediklerini söyledi. Parlak, modüler mutfak ve banyo branşının Türkiye’deki büyüklüğünün 1 milyar dolar olduğunu söyledi.