LVMH 2024 PARİS OLİMPİYATLARININ SPONSORU
Spor dünyasının ve lüks moda dünyasının bir merkeze geldiğini pek sık göremezsiniz ama bir merkeze geldiklerinde kesinlikle çok etkili oluyorlar. Dünyanın en büyük lüks kümesi LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, bir yıl sonra başlaması planlanan 2024 Paris Olimpiyatları ve Paralimpik Oyunları ile sponsorluk anlaşması yaptığını duyurdu.
Louis Vuitton, Sephora, Bvlgari ve daha birçok markanın sahibi LVMH, kümenin “The Art of Crafting Dreams” misyonuyla örtüşen ve Paris 2024 vizyonunu yansıtan bu global etkinliğin premium partneri oldu.
Başkan ve CEO Bernard Arnault liderliğindeki LVMH, Louis Vuitton, Dior, Moet Hennessy ve Chaumet gibi çeşitli şirket markalarıyla 2024’teki etkinliklere (26 Temmuz – 11 Ağustos tarihleri arasında Olimpiyat Oyunlarında) katılacak.
Bu duyuru, Avrupa’nın en büyük şirketinin (piyasa değeri açısından) ilk kez grup düzeyinde bir sponsor haline gelmesine işaret ediyor. Milyarder Bernard Arnault’nun ailesi tarafından kontrol edilen LVMH de daha çok spor alanında sponsorluk anlaşmaları imzaladı ama bunlar hep şirketin 75 markasından biri içindi: Örneğin Vuitton, Fransa’daki 2023 Rugby Dünya Kupası’nı destekliyor, ve Paris Sainte’deki Christian Dior. -Germain, futbolcuları için resmi kıyafet tasarlar.
150 milyon avro olarak tahmin edilen anlaşmaya marka, bankacılık grubu BPCE, ilaç şirketi Sanofi ve süpermarket işletmecisi Carrefour gibi en büyük sponsorlar aralarına katılacak. LVMH imparatorluğunun mirasçılarından Antoine Arnault tarafından yapılan duyuru, Uluslararası Olimpiyat Komitesi lideri Thomas Bach, Paris 2024 lideri Tony Estanguet, Paris Belediye Başkanı Anne Hidalgo ve Fransa’nın spor bakanı Amelie Oudea’nın katıldığı bir basın toplantısında gerçekleşti. Castera.